Перейти до основного вмісту

Навчальний експеримент – основа вивчення фізики

Навчальний експеримент у школі є основою вивчення фізики. Якість знань і практична підготовка учнів з фізики перебувають у прямій залежності від якості фізичного експерименту. Шкільний фізичний експеримент підводить учнів до розуміння сучасних фізичних методів дослідження, виробляє у них практичні вміння і навички. Ознайомлення з методами і прийомами наукового дослідження сприяє більшій самостійності при виконанні експериментальних завдань, глибокому і міцному засвоєнню знань.

23 грудня 2016 року на базі опорного кабінету фізики НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ» відбувся «Фізичний практикум» для учнів 9 класів шкіл Байковецької об’єднаної територіальної громади.
З привітальним словом до присутніх звернувся методист з фізики та астрономії Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Василь Ярославович Гайда. Він наголосив, що зростаюче значення експериментальних методів дослідження в науці, проникнення їх у більшість сфер людської діяльності зумовлюють об’єктивну необхідність посилення ролі фізичного експерименту в практиці шкільного навчання.

Організатор заходу, вчитель-методист, керівник міжшкільного методичного об’єднання вчителів фізики Байковецької ОТГ Михайло Андрійович Шемеля розробив власну ефективну систему навчального експерименту. В кабінеті фізики, створеному ним за підтримки керівництва Байковецької об’єднаної територіальної громади, є все необхідне сучасне обладнання, яке дозволяє вчителю проводити фізичний експеримент в повному обсязі, досягати високих результатів у роботі. Тільки в цьому навчальному році призерами районного етапу учнівських олімпіад з фізики та астрономії є 4 його учні.
Шемеля М.А. підготував для учасників систему робіт фізичного практикуму з розділу «Електричний струм», показав вчителям та учням роль експерименту в побудові і перевірці гіпотез, теоретичних висновків, у відкритті нових явищ і встановленні емпіричних закономірностей, у визначенні різних параметрів, які входять у фізичні формули. 

Під час проведення практикуму панувала доброзичлива атмосфера. Учні шкіл Байковецької ОТГ змогли самостійно «поспілкуватися» з приладами та установками. Вчитель багато уваги приділив мотивації учнів: діти вели пошукову роботу, виявляли бажання виконувати запропоновані їм досліди. 


Також для дев'ятикласників був проведений психологічний тренінг "Шлях до успіху". Організували це заняття заступник директора з виховної роботи, практичний психолог Процик М.П. і педагог-організатор Климів Л.З.
Під час заключного слова методист відділу освіти Байковецької сільської ради Носко О.О. відзначив, що продемонстрована організація навчальної діяльності сприяє підготовці та проведенню якісних та ефективних уроків з фізики, спонукає учнів до дослідницької роботи, вчить учитися самостійно, здобувати глибокі знання з предмета. 
Носко О.О. подякував організатору практикуму та учасникам за активну та плідну роботу, побажав усім присутнім творчих злетів, наснаги у роботі та навчанні.



Популярні дописи з цього блогу

Випускники -2023. Підсумки.

  Кілька тижнів тому звершився 2022-2023 навчальний рік. Сказати, що він був важкий, буде замало. Найбільші виклики стояли перед цьогорічними випускниками. І все ж вони впоралися! У трьох закладах освіти нашої громади  свідоцтва  про повну загальну середню освітуз отримали 35 учнів. П'ятеро з них  нагороджені золотими медалями:    Риба Тетяна, Чоловічок Інна, Швед Людмила - учні НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" Балик Інна, Осух Софія - учні Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ст. Срібні медалі отримали: Руда Вікторія - учениця НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ", Мельник Аліна – учниця Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ст. А результати національного мульпредметного тесту перевершили будь-які очікування! 200 балів з математики - це результат Фещака Максима, випускника Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ст. 190 балів з української мови  Швед Людмила та Риба Тетяна - випускниці НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ"; Осух Софія та Вікторія Ханас -  випускниці Ангелівської ЗОШ І-І

Серпневі зустрічі освітян - до початку 2023-2024 навчального року

  Тиждень, що минув, для освітян нашої громади був насичений зустрічами, присвячених початку та деяких особливостей перебігу 2023-2024 навчального року.     На нараді директорів і засіданнях професійних педагогічних спільнот усіх дев’яти освітніх галузей начальниця відділу освіти   Віра Коршняк, головні спеціалісти відділу - Наталія Загнибіда, Тетяна Лазар, Володимир Шафран, Олена Гуменюк - представили основний кейс інформаційно-методичних матеріалів та нормативно-правових освітянських актів, які регламентують, висвітлюють і  пояснюють основні напрямки діяльності педагогів у прийдешньому 2023-2024 навчальному році. Наголошувалося на тому, що за нинішніх важких обставин воєнного стану українським педагогам необхідно усвідомити, що найважливіше завдання для всіх учасників освітнього процесу – це подолання освітніх та виховних втрат.  Вони взяли свій початок в час пандемії COVID-19, а посилила     їх  і помножила, у декілька разів, війна. На кону – майбутнє нашої країни, адже без якісно

Шановні учні, випускники, вчителі, батьки!

           Вітаю всіх з успішним закінченням навчального року, який подарував школярам нові знання, нові враження, думки та почуття; педагогам – гордість за виховання майбутнього покоління громадян з новими ціннісними орієнтирами; батькам – хвилини щастя за своїх дітей, що значно подорослішали. Нехай малиновий передзвін останнього дзвоника пролунає в кожному серці радісним настроєм, вірою в завтрашній день, надією життєвих гараздів і успіхів.