![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEikjjbNCWxcc6NQ_pWIM9thsyl9Alh6wMAxlX5SIoiIhw6HTetFnmzCIj_s34s2HxZsj7Y5NPftgCJgYKe7ECYqmIxk8pvEAEG88S1nl_e9CEs6CDPsD2xhglwxSB_1LbG5i-4GpgYQKk_f/s320/media-share-0-02-04-0ccd297a3f6d7962f6ef546acd105c453ee20a6bd79f07a3ccde6d1698b1daa3-75f33ff2-596c-4d3b-8354-d53905e2ed38.jpg)
Завідувач
методичним кабінетом Загнибіда Н.М. наголосила, що одним із компонентів «Нової української школи» є сучасне освітнє середовище та ознайомила присутніх зі шляхами створення
фізичного та психологічного середовища у класі, розробленого на основі сучасних
теоретичних підходів та педагогічної практики, продемонструвала презентацію із
зображенням загального вигляду класних кімнат.
Під
час проведення тренінгу педагоги:
- створювали
плани класних кімнат, враховуючи потреби розвитку дітей, сучасні наукові й
інноваційні освітні підходи;
- опрацювали
перелік вимог, яким має відповідати класна кімната;
- дали відповіді на опитувальник «Що є на ваших стінах і чому?»;
- проаналізували вибір предметів та навчальних матеріалів у
класі.
Загнибіда Н.М. наголосила, що педагоги
повинні планувати навчальне середовище таким чином, щоб воно
забезпечувало індивідуалізацію навчання. Обладнання, навчальні матеріали,
організація класу мають сприяти розвитку
кожної дитини, а види діяльності відповідати інтересам дітей.
Матеріали
тренінгу розміщено у єдиному інформаційному середовищі.