Відповідно до плану
роботи методичного кабінету відділу освіти 16 лютого на базі НВК «Лозівська ЗОШ
І-ІІІ ст. – ДНЗ» відбувся спільний
методичний захід під назвою «Методичний фестиваль», з метою пошуку і підтримки творчих педагогів
громади, який покликаний сприяти
поширенню кращого педагогічного досвіду та педагогічних інновацій. Свої
напрацювання демонстрували найкращі
освітяни. Це учителі з педагогічним досвідом, які цього року будуть
атестуватися на присвоєння чи підтвердження вищої кваліфікаційної категорії.
На заході були присутні
керівники закладів освіти, члени атестаційної комісії відділу освіти та педагоги громади.
З вітальним словом до
присутніх звернулася начальник відділу освіти Коршняк В.В., побажала успіху та
продуктивної роботи, акцентувала на важливості активної позиції педагога щодо
організації навчання, позакласної та виховної роботи в закладі освіти, роботи з
обдарованими дітьми, конкурсах педагогічної майстерності учителів.
Завідувач методичним
кабінетом Загнибіда Н.М. наголосила на анонсованих МОН реформах процесу
атестації, запровадження з 2018/2019н.р. добровільної сертифікації, а з
2019/2020 – обов’язкової сертифікації освітян, яка здійснюватиметься шляхом
незалежного тестування, самооцінювання
та вивчення практичного досвіду роботи. Успішне проходження сертифікації буде
зараховуватися як проходження атестації.
Свій досвід роботи представляли:
Гануляк С.Т. - вчитель початкових Байковецької ЗОШ І -ІІ ст.
Мех Н.Б. - вчитель англійської мови Байковецької ЗОШ І -ІІ ст.
Ільків Г.Р. - вчитель
математики Дубовецької філії НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ».
Стефанишин Л.М. - вчитель української мови та літератури НВК
«Шляхтинецька ЗОШ І-ІІ ст. ім. О.Г.
Барвінського – ДНЗ»
Скоробогата О.Г. - вчитель математики Стегниківської філії НВК
«Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. –ДНЗ».
Гриньків М.М. – вчитель початкових класів «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.
–ДНЗ».
Педагоги розповіли про стан
реалізації методичних тем, над якими вони працюють, про види та форми роботи на
заняттях та в позаурочний час, способи зацікавлення учнів своїм предметом,
висвітлили досвід та результати співпраці з обдарованими дітьми, узагальнили
роботу як класні керівники.