Перейти до основного вмісту

Формування соціальної компетентності учня в закладі загальної середньої освіти



Соціальна компетентність - здатність до співробітництва в групі та команді, мобільність, уміння адаптуватись і визначати особисті цілі та виконувати різні ролі й функції в колективі, планувати, розробляти й реалізовувати соціальні проекти індивідуальних і колективних дій; уміння визначати й реалізовувати мету комунікації в залежності від обставин; підтримувати взаємини; розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях.
        24 березня на базі НВК «Шляхтинецька ЗОШ І-ІІ ст. ім. О. Г. Барвінського – ДНЗ» відбулося планове засідання методичного об’єднання педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти нашої громади. 
Тема засідання: «Формування соціальної компетентності учня в закладі загальної середньої освіти». 
Засідання провела педагог-організатор НВК «Шляхтинецька ЗОШ І-ІІ ст. ім. О. Г. Барвінського – ДНЗ» Сташків Ірина Василівна. 

Під час засідання педагоги обговорили три основні аспекти соціальної компетенції: інформаційний (знаннєвий), поведінковий (поведінка, вміння, навички), ціннісно-оцінний (морально-етичний). Також визначили основні завдання, які необхідно реалізовувати для досягнення соціокультурної мети, це: вироблення в учнів уміння взаємодіяти з іншими людьми в полікультурному суспільстві; залучення школярів на практиці ефективно застосовувати набуті знання й уміння; формування духовного світу учнів, ціннісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів; виховання для життя в цивілізованому громадянському суспільстві. 
Формування соціальної компетентності дитини базується на таких особистісних утвореннях: мотивація досягнення; довільність; позитивне ставлення до себе; висока самооцінка; здатність до конструктивної поведінки у складних ситуаціях, зазначили педагоги-організатори у спільній бесіді.

По закінчені методичного об’єднання, педагоги спільно розробили методичні рекомендації для подальшої організованої, успішної роботи з учнями.


Популярні дописи з цього блогу

Всесвітній день прибирання

      15 вересня   освітяни громади  долучилися до  Всесвітнього дня прибирання, міжнародної акції , котра має допомогти у формуванні дбайливого ставлення до середовища, в якому живемо і працюємо. Педагоги, учні, працівники відділу освіти черговий раз зробили свій внесок у благоустрій, прилеглих до закладів територій, та чистоти приміщень.

Грант для студентів і абітурієнтів

Запрошуємо студентів і абітурієнтів Тернопільської області Тернопільського району взяти участь у соціальній програмі Scholarship. Головний приз - гранти (стипендія) на сплату року навчання в українському ВНЗ.  Наразі відкрито 8 номінацій:  30 000 грн. -   https://gym-training.com/ru/scholarship-ua  (запитання та роботи надсилати на пошту:  scholarship@gym-training.com ) 17 000 грн. -   https://kyiv.repair/soczialnaya-programma-scolarship-ot-scz-kiev-remont.html  (запитання та роботи надсилати на пошту: scholarship -  scholarship@kyiv.repair ) 21 500 грн. -   https://nadomu.kiev.ua/start-programmyi-scholarship-ot-kompanii-remont-na-domu.html  (запитання та роботи надсилати на пошту:  scholarship@nadomu.kiev.ua ) 20 000 грн. -   https://renix.com.ua/scholarship/  (запитання та роботи надсилати на пошту:  scholarship@renix.com.ua ) 44 000 грн. -   https://www.lumid...

Крок до Нової української школи

   З метою реалізації плану заходів щодо впровадження Концепції Нової української школи в умовах реформування початкової освіти , створення належних умов для реалізації змісту навчальних програм відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти , успішної реалізації завдань реформування освітньої системи, удосконалення діяльності педагогічних працівників та популяризації кращого досвіду учителів початкових класів.     18, 21 травня 2018 року відбувся конкурс-огляд на кращий лепбук серед учнів та учителів 1-4 класів закладів освіти громади у чотирьох   номінаціях.   На конкурс-огляд було представлено 20 лепбуків різної тематики. Досвід  роботи  вчител ів   з учнями  показав, що лепбуки цікаві для дітей, адже те, що дитина створює своїми руками, є для неї цінним та важливим, а значить, й ефективним у навчанні. Такий виріб має великі навчальні можливості, адже дозволяє систематизувати, узагальнювати, поглиблювати...