Із досвідом роботи організації управління методичною роботою в умовах децентралізації ти впровадження Концепції Нової української школи з учасниками семінару поділилась завідувач методичним кабінетом Загнибіда Н.М.
Учасники семінару активно працювали у локаціях.
У локації «Роль методичного кабінету у створенні умов для підвищення рівня професійної компетентності педагогів» Н. М. Загнибіда розповіла про специфіку організації методичної роботи з педагогами закладів освіти Байковецької сільської ради.
Одним із вагомих досягнень стала практика створення методичного кабінету відділу освіти Байковецької сільської ради, що пройшла ґрунтовну експертизу і розміщена на першій спеціалізованій он-лайн платформі «Кращі практики управління освітою», рекомендована для використання у процесі організації методичних кабінетів територіальних громад. Елементи цієї практики розміщено у всеукраїнському періодичному виданні «Директор школи».
Наталія Михайлівна продемонструвала присутнім інтерактивне освітнє середовище, в якому співпрацюють методисти та вчителі, показала наповнення папок для предметників, керівників гуртків, а також форми роботи, які уможливило використання Google-ресурсу. Крім того, завідувач методичного кабінету Байковецької сільської ради окреслила переваги використання віртуального сховища – економія часу, доступність з будь-якого гаджета, що під’єднаний до інтернету, можливість постійно редагувати та вдосконалювати методичну продукцію та документи, вільний доступ до фахових періодичних видань. Такий підхід спростив роботу з підготовки спільних уроків та виховних заходів, які минулого навчального року відбувалися в опорній школі. Підсумки цього педагогічного експерименту висвітлено в офіційному друкованому виданні Міністерства освіти і науки «Освіта України».
В основу роботи методистів покладено моніторингові дослідження якості освіти. Моніторинг задля забезпечення результату, який відбувається «знизу до верху» - від потреб учня, учителя, до методичного кабінету – щоб надати допомогу в роботі.