8 жовтня 2021 року в приміщенні Шляхтинецької гімназії ім. О.Г.Барвінського відбулась нарада за участі начальника Тернопільського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області - Сипка Миколи Михайловича, начальника відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Тернопільського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області - Паламар Олени Анатоліївни, головного спеціаліста відділу освіти Байковецької сільської ради Ференс Ірини Йосипівни з кухарями, медичними сестрами та керівниками закладів освіти Байковецької сільської ради. У ході наради було обговорено ряд важливих питань, що стосуються дотримання санітарно-гігієнічних та протиепідемічних норм організації якісного і безпечного харчування здобувачів освіти, профілактичних заходів для попередження спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь, впровадження нових стандартів харчування, контроль за безпечністю і якістю продуктів та продовольчої сировини, які надходять до закладу освіти, складу шкільного меню та рецептури приготування,а також підходів у формуванні культури здорового харчування у школярів.
Відповідно до плану роботи відділу освіти Байковецької сільської ради на 2023 рік, 2 березня, на базі Шляхтинецької гімназії ім. О.Г. Барвінського відбувся традиційний щорічний методичний фестиваль. Цей захід має на меті сприяти поширенню кращого педагогічного досвіду та освітянських інновацій. Свої напрацювання перед присутніми – членами атестаційної комісії ІІ рівня, керівниками шкіл та своїми колегами – представляли учителі, котрі, за результатами цьогорічної атестації, повинні підтвердити або отримати вищу кваліфікаційну категорію чи педагогічні звання. З вітальним словом до присутніх звернулася начальниця відділу освіти Віра КОРШНЯК. Вона побажала педагогам, щоб у їхній щоденній діяльності завжди було місце для творчості, натхнення і професійного розвитку. Вибір тематики нинішнього методичного фестивалю – «Кращі практики формування системи оцінювання, спрямованої на реалізацію компетентнісного підходу», – обумовлений тим, що в базовий компонент загальної середньої освіти з