Минув уже місяць, як в умовах військового стану, в Україні відновлено освітній процес. Міністерство освіти і науки, Інститут модернізації змісту освіти, ТОКІППО, інші наукові та управлінські галузеві установи підготували для педагогів ряд методичних рекомендацій щодо налагодження навчального процесу в умовах війни. Усю необхідну педагогам інформацію головні спеціалісти відділу освіти Загнибіда Н.М., Лазар Т.В., Гуменюк О.Л надали упродовж минулого тижня на онлайн-засіданнях професійних спільнот. Вони зосередили увагу освітян на найважливіших моментах організації дистанційного навчання в закладах освіти громади, зокрема - це створення у дітей відчуття безпеки, надання їм психологічної підтримки. Для цього вчителі самі повинні демонструвати своїм вихованцям витримку, виваженість і стабільність. В свою роботу вони повинні щоразу вносити якісь цікавинки, пропонувати інтреактивні форми роботи, короткотривалі проєкти, тощо. Загалом, сьогодні педагоги покликані робити усе можливе, щоб, незважаючи на неймовірно важкий для нашого народу час, підростаюче покоління знало і розуміло, що наблизити перемогу можна щоденною працею, навчанням і вірою у майбутнє.
Відповідно до плану роботи відділу освіти Байковецької сільської ради на 2023 рік, 2 березня, на базі Шляхтинецької гімназії ім. О.Г. Барвінського відбувся традиційний щорічний методичний фестиваль. Цей захід має на меті сприяти поширенню кращого педагогічного досвіду та освітянських інновацій. Свої напрацювання перед присутніми – членами атестаційної комісії ІІ рівня, керівниками шкіл та своїми колегами – представляли учителі, котрі, за результатами цьогорічної атестації, повинні підтвердити або отримати вищу кваліфікаційну категорію чи педагогічні звання. З вітальним словом до присутніх звернулася начальниця відділу освіти Віра КОРШНЯК. Вона побажала педагогам, щоб у їхній щоденній діяльності завжди було місце для творчості, натхнення і професійного розвитку. Вибір тематики нинішнього методичного фестивалю – «Кращі практики формування системи оцінювання, спрямованої на реалізацію компетентнісного підходу», – обумовлений тим, що в базовий компонент загальної середньої освіти з