Упродовж 24-26 серпня в онлайн форматі відбулися засідання професійних педагогічних спільнот. В них взяли участь педагоги усіх дев’яти освітніх галузей. До їхньої уваги головними спеціалістами сектору аналітичного забезпечення закладів освіти та професійного розвитку педагогічних відділу освіти та керівниками професійних спільнот було представлено основний кейс інформаційно-методичних матеріалів та нормативно-правових освітянських актів, які регламентують, пояснюють, висвітлюють основні напрямки діяльності в 2022-2023 навчальному році. А задачі, які доведеться вирішувати, непрості!
У 5 класі базової середньої освіти розпочинається впровадження концепції нової української школи. Тому на порядку денному в освітян - такі завдання: зміна підходів до роботи вчителя базової середньої освіти в світлі освітньої реформи та оцінювання учнів, робота з батьками та, що дуже важливо, - посилення національно-патріотичного виховання на всіх рівнях освітнього процесу. Працювати є над чим! Вчителі ніколи не пасували перед труднощами, завжди були на передових позиціях, завжди плекали в собі та своїх учнях справжні бійцівські якості. Віримо, що і нині ми все витримаємо і переможемо.
Відповідно до плану роботи відділу освіти Байковецької сільської ради на 2023 рік, 2 березня, на базі Шляхтинецької гімназії ім. О.Г. Барвінського відбувся традиційний щорічний методичний фестиваль. Цей захід має на меті сприяти поширенню кращого педагогічного досвіду та освітянських інновацій. Свої напрацювання перед присутніми – членами атестаційної комісії ІІ рівня, керівниками шкіл та своїми колегами – представляли учителі, котрі, за результатами цьогорічної атестації, повинні підтвердити або отримати вищу кваліфікаційну категорію чи педагогічні звання. З вітальним словом до присутніх звернулася начальниця відділу освіти Віра КОРШНЯК. Вона побажала педагогам, щоб у їхній щоденній діяльності завжди було місце для творчості, натхнення і професійного розвитку. Вибір тематики нинішнього методичного фестивалю – «Кращі практики формування системи оцінювання, спрямованої на реалізацію компетентнісного підходу», – обумовлений тим, що в базовий компонент загальної середньої освіти з